#Széll Kálmán tér

Tarlós: Negyed évvel később lesz kész a Széll Kálmán tér
 

Tarlós: Negyed évvel később lesz kész a Széll Kálmán tér

Egyelőre nincs végleges döntés a zónahatárokról és a dugódíjakról sem a főpolgármester szerint. Tarlós azt is elmondta, támogatja Lázár javaslatát, ami szerint leválasztanák Pest megyét Budapestről az uniós támogatások vonatkozásában a pályázatok miatt. Kiderült az is, hogy a Széll Kálmán tér felújításának befejezése három hónapot csúszik és hogy Tarlós közfejlesztési tanács létrehozását javasolja.

MTI MTI

“Szétvet az ideg, már megint a kukásautó”
 

“Szétvet az ideg, már megint a kukásautó”

Hat kilométeres sávlezárás az autópályán két kilométeren végzett munka miatt, nagy zajt csapó, nem ritkán az egyirányú utcát sokáig eltorlaszoló kukásautó a reggeli csúcsban, forgalombénító nagyberuházások egy műszakban, kéményellenőrzés és ajánlott levél kézbesítés munkaidőben, 220 kilométer autózás egy vízszintes vonalért. Tényleg az a fő cél, hogy szivassák az állampolgárt? Csak remélni merjük, hogy elsősorban nem. A velünk élő szocializmus.

Gáti Júlia-Molnár Csaba Gáti Júlia-Molnár Csaba



Széll Kálmán tér: a BKK ígéri, nem hagyná veszni a kötbért
 

Széll Kálmán tér: a BKK ígéri, nem hagyná veszni a kötbért

A Budapesti Közlekedési Központ cáfolja, hogy lemondott volna körülbelül 600 millió forintnyi kötbérről a Széll Kálmán tér felújításával kapcsolatban – reagáltak az Együtt sajtótájékoztatójára. A párt fővárosi elnöke, Pataki Márton azt mondta: különösen nagy vagyoni hátrányt okozó hűtlen kezelés miatt feljelentést tettek a rendőrségen, mert szerintük a BKK a kivitelezői szerződés júniusi módosításánál gyakorlatilag lemondott csaknem 600 millió forintnyi kötbérről.

MTI MTI



Már látszik egy kis darab az új Széll Kálmán térből – fotók
 

Már látszik egy kis darab az új Széll Kálmán térből – fotók

Ismét változott a közlekedési rend hétfőtől a felújítás alatt álló Széll Kálmán téren, és ezzel együtt egy kicsit már megtapasztalhatják az arra utazók, milyen lesz ott a közlekedés az átépítés után. A 4-es, 6-os villamosok már az új végállomásról indulnak, ami nagyjából ott van, mint a régi, de újak a sínek, a peronok és az oszlopok. A buszmegállók egy része ugyancsak elkészült, fent, a Várfok utcában viszont most kezdték felmarni a régi burkolatot.

MTI / hvg.hu MTI / hvg.hu